مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 09:102020-04-08اقتصادي

بازگشت واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال به چرخه تولید از اولویت هاست


سال گذشته با تلاش های صورت گرفته 196 واحد تولیدی نیمه فعال و راکد با همکاری بانک ها در استان احیا و به چرخه تولید بازگشتند و امسال نیز بر این مبنا حرکت خواهیم کرد و واحدهای نیمه فعال و راکد پس از شناسایی و حل مشکلات در چرخه تولید قرار خواهند گرفت.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: سال گذشته با تلاش های صورت گرفته 196 واحد تولیدی نیمه فعال و راکد با همکاری بانک ها در استان احیا و به چرخه تولید بازگشتند و امسال نیز بر این مبنا حرکت خواهیم کرد و واحدهای نیمه فعال و راکد پس از شناسایی و حل مشکلات در چرخه تولید قرار خواهند گرفت.

ارسلان زارع امروز در کارگروه رفع موانع تولید که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد، با تبریک سالروز میلاد منجی عالم بشریت اظهار کرد: سالروز میلاد امام زمان (عج) سراسر امید و شادمانی برای مستضعفان جهان و منتظران ظهور آن حضرت است.

وی موفقیت های حاصل شده در بخش های تولیدی استان را نتیجه همراهی مسئولان بخش های مختلف، بانک ها، فعالان اقتصادی و تولیدی بیان و تصریح کرد: تولید کنندگان گیلانی علی رغم مشکلات بوجود آمده از ویروس کرونا نگذاشتند تا چراغ تولید در استان خاموش شود.

استاندار گیلان، با بیان اینکه نگاه دولت، توجه و حمایت از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان است، افزود: میزان سرمایه گذاری صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال به چرخه تولید از اولویت هاست

بازگشت واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال به چرخه تولید از اولویت هاست